• Background

Mudellu à Iniezione Two Shot

Cosa hè u Mudellu à Iniezione à Due Shot?

Pruduce dui culori o dui cumpunenti iniettati parti stampate da dui materiali termoplastichi diversi in un prucessu, rapidamente è efficacemente:
Iniezione di plastica à dui colpi, coiniezione, stampatura in 2 culori è multi-cumpunenti sò tutte variazioni di una tecnulugia di stampatura avanzata
Combinendu plastiche dure cù materiali soffici
Processu in 2 passi realizatu durante un ciclu di macchina di stampa unica
Consolida dui o più cumpunenti eliminendu cusì i costi addiziunali di assemblea
A tecnulugia di fabbricazione up-to-date permette à i trasformatori di pruduce pezzi stampati à iniezione da dui materiali termoplastichi diversi. Combinendu questi diversi materiali cù a tecnulugia di stampatura sempre in migliurazione, e parti funziunali cumplesse ponu avà esse prodotte economicamente è efficacemente in quantità massicce.

I materiali ponu differisce per tippu di polimeri è / o durezza, è ponu esse fabbricati da tecniche di stampaggio cume a doppia iniezione, a duie colpi, a duie culure, a duie componenti è / o à a multi-colatura. Qualunque sia a so designazione, hè stata fatta una cunfigurazione sandwich in cui dui o più polimeri sò laminati per prufittà di e pruprietà chì ognunu contribuisce à a struttura. E parti termoplastiche di queste mudelle offrenu caratteristiche di prestazione eccellenti è costi ridotti.

I Benefici è e Differenze di u Moulding Iniezione à Due Colpi

Ci hè una varietà di metudi di fabricazione aduprati per creà prudutti chì utilizanu polimeri plastichi, cumpresu a modellatura à iniezione di dui colpi, a stampatura termoindurente à compressione è l'estrusione. Mentre tutti questi sò processi di fabbricazione fattibili, ci sò parechji vantaghji in questu prucessu chì ne rendenu a scelta superiore per parechji fabbricanti di plastica. U prucessu hè relativamente simplice; U materiale 1 hè iniettatu in un muffu per fà a sezione iniziale di u pruduttu, seguita da una seconda iniezione di un materiale secondariu chì sia compatibile cù u materiale originale.

Mudellazione à Iniezione Two Shot hè Rendibile

U prucessu in duie tappe necessita solu un ciclu di macchina, girendu u muffu iniziale fora di a strada è mettendu u muffu secundariu intornu à u pruduttu in modu chì u secondu termoplasticu cumpatibile pò esse inseritu in u secondu muffa. Perchè a tecnica utilizza solu un ciclu invece di cicli di macchina separati, costa menu per ogni esecuzione di produzzione è richiede menu impiegati per fà u pruduttu finitu purghjendu più elementi per esecuzione. Assicura dinò un forte legame trà i materiali senza a necessità di un ulteriore assemblaggio in a linea.

Qualità Migliorata di u Produttu

Iniezione à dui colpi migliora a qualità di a maiò parte di l'articuli termoplastichi in parechji modi:

1. Estetica migliurata. L'articuli parenu megliu è sò più attraenti per u cunsumadore quandu sò artigianali di plastichi o polimeri di culori sfarenti. A mercanzia pare più cara se usa più di un culore o struttura
2. Ergonomia migliurata. Perchè u prucessu permette l'usu di superfici tattili soffici, l'articuli resultanti ponu avè maniglie ergonomiche o altre parti. Questu hè particularmente impurtante per l'utensili, dispositivi medici è altri oggetti tenuti in manu.
3.Prova un sigillu megliu quandu e plastiche di silicone è altri materiali gomme sò aduprati per guarnizioni è altre parti chì richiedenu un sigillu forte.
4. Si pò riduce assai u numeru di disallineamenti paragunatu à i prucessi di inserimentu eccessivu o più tradiziunali.
5. Permette à i pruduttori di creà disegni di muffa più cumplessi cù parechji materiali chì ùn ponu micca esse ligati in modu efficace cù altri prucessi.

Aghjunghjite u vostru Cumentu