• Background

Cosa hè u Mudellu di Compressione?

Mudellamentu di Compressione

A mudellatura per cumpressione hè u prucessu di mudellatura in cui un polimeru precalentatu hè piazzatu in una cavità di muffa aperta, riscaldata. U muffu hè tandu chjosu cù un tappu superiore è cumpressu per avè u materiale in cuntattu tutte e zone di u muffu.

Stu prucessu hè capace di pruduce parti cù una larga gamma di lunghezze, spessori è cumplessità. L'uggetti chì pruduce sò ancu alti in forza, chì ne rendenu un prucessu attraente per una serie di industrie diverse.

I compositi Thermoset sò u tippu più cumunu di materiale adupratu in a stampatura per compressione.

Quattru Passi Principali

Ci hè quattru passi principali per u prucessu termofurmatu di cumpressione di cumpressione:

  1. Hè creatu un strumentu metallicu in duie parti à alta resistenza chì currisponde esattamente à e dimensioni necessarie per pruduce a parte desiderata. U strumentu hè dopu installatu in una stampa è riscaldatu.
  2. U cumpostu desideratu hè preformatu in a forma di u strumentu. A prefurmazione hè un passu cruciale chì aiuta à migliurà e prestazioni di a parte finita.
  3. A parte pre-furmata hè inserita in u moldu riscaldatu. U strumentu hè tandu cumpressu sottu una pressione assai alta, di solitu da 800psi à 2000psi (secondu u spessore di a parte è u tippu di materiale adupratu).
  4. A parte hè cacciata da l'utensile dopu a liberazione di a pressione. Ogni lampu di resina intornu à i bordi hè ancu eliminatu in questu momentu.

Avvanzi di u Mudellu di Compressione

A furmazione di cumpressione hè una tecnica pupulare per parechje ragioni. Una parte di a so popularità deriva da u so usu di cumposti avanzati. Questi materiali tendenu à esse più forti, più rigidi, più leggeri, è più resistenti à a corrosione cà e parti metalliche, resultendu in oggetti superiori. I pruduttori abituati à travaglià cù e parti metalliche trovanu chì hè assai simplice per cunvertisce un ughjettu cuncipitu per u metallu in una parte di stampaggio à compressione. Perchè hè pussibule assucià a geometria di a parte metallica cù sta tecnica, in parechje circustanze si pò semplicemente abbandunà è rimpiazzà a parte metallica in tuttu.

Aghjunghjite u vostru Cumentu